Accident Accident Accident..

Semalam saya mengambil masa 3 jam untuk sampai ke ofis. Gerak beberapa kilometer, satu accident. Gerak lagi, accident lagi. Bukan sayalah, orang lain. Saya cuma terlibat dengan jem teruk je. Sabar jelah...
Ni lah antara kereta yang terlibat dengan satu kemalangan


Pagi tadi satu lagi kemalangan berlaku. Hak ni bahaya sikit sebab melibatkan sebuah lori tanki yang bawa bahan kimia. Siap dua buah bomba datang nak kawal bahan tu dari merebak. Tambah lagi pagi tadi hujan lebat. Lori terbalik melintang tengah jalan, laluan kecemasan je yang boleh lalu. Tapi laluan tu naik air disebabkan hujan. Nasib baik saya melalui jalan tu tak berapa lama lepas kejadian berlaku lah..so tak berapa jem sangat. Saya nak sampai ofis, dengar berita kat sinar, kawasan tu dah jem teruk..Alhamdulillah, terlepas saya dari jem tu..
Ni lah lori yang terlibat, kemalangan di lebuh raya KESAS berhampiran dengan petronas pandamaran


Ulasan

Umi Nazrah berkata…
Alhamdulillah bukan awk yg trlibat dlm eksiden tu. Terkejut jgk tngok tajuk post awk tu..
MOHD RUSDI ABDULLAH berkata…
alhamdulillah...tapi lepas tu saya lak yang kena langgar..nanti saya cerita eik..tungguuuu...hehehehe