Dah Bertunang?

Salam untuk semua...
Setelah sekian lama mendiamkan diri. Hari ini tergeraklah jari jemari menekan kekunci keyboard untuk menambahbaikkan blog ini. Bukannya apa, sememangnya sibuk dengan tugasan yang tak berhenti-henti. Namun, alhamdulillah sempat juga menunaikan tanggungjawab pertama untuk menyunting bunga di taman. 2hb May 2009, untuk kali ke dua, saya bertunang dengan wanita pilihan. Memandangkan saya sibuk dengan tugasan di tempat kerja, persiapan awal telah dilaksanakan sebulan lebih awal.

"besarnya saya...hehehe dari kiri ayahnya, ayah saya, saya, dia, ibu saya dan ibu dia"


Semuanya berjalan dengan lancar. rombongan saya disertai 10 buah kereta. Jangan terkejut. Itulah amalan saudara mara saya. Walaupun sekadar bertunang, itu dikira perkara yang serius, yang paling penting ingin mengenali bakal isteri walaupun jauh di segamat.
"Macam mana abang Eddy boleh kenal dengan orang sini?" soalan dari sepupu saya.
Biasalah saya tinggal di Pulau Indah, Selangor dia pulak di Segamat, Johor. Macam mana saya boleh kenal dia? ermmm...tunggu...bila tiba masanya saya storylah...hehehehe





Buat bakal keluarga di Segamat, terima kasih dengan layanan dan hidangan juadah yang begitu istimewa untuk keluarga saya. Siap bagi bawa balik lagi. Untuk keluarga,sedara mara, pengorbanan masa dan wang ringgit kalian untuk bersama rombongan, hanya Allah yang mampu membalasnya. Bagi sahabat baik, engkau memang sahabat aku dunia akhirat...(sampai kena saman, buat aku lagi terharu..)

Ulasan

Mrs Nurul berkata…
wah dah bertunang? happy belated bertunang laaa =)semoga cepat2 kahwen
ibnmasir berkata…
Masya'Allah, dh tunang bro..awt x habaq awai2.. Alhamdulillah.. smoge cepat2 ke jinjang pelamin.. bile la turn ak, hoho..
Umi Nazrah berkata…
alhamdulillah sudah bertunang.

^_^
MOHD RUSDI ABDULLAH berkata…
buek si lampu neon...tq..tolonglah doa sama semoga dipermudahkan..hehehehe
MOHD RUSDI ABDULLAH berkata…
buek wak ibnmasir...jangan risau, setiap manusio tu ado jodoh yang telah ditentukan...

buek nazra...alhamdulillah...tq2..
asma' berkata…
eh! dh tunang ke xtau pung..haha!!!

congratulasi!!!