Dah bertukar status...???



"Jodoh pertemuan itu di tangan Tuhan"
Itulah pesan seorang ustaz. Saya kira semuanya mengetahui akan hakikat itu. Biarpun bagaimana kita merancang, perancangan Tuhan amat menepati janji Nya. Begitulah yang saya hadapi dalam tempoh sebulan yang lepas. Ikatan pertunangan yang singkat membawa kami ke jinjang pelamin.

12 Disember 2009, jam 6.19 petang,
"Aku terima nikah Aida binti Sahari dengan mas kahwinya RM22.50 tunai..."
"Sah?" tanya jurunikah
"Sah!" jawab 6 orang saksi.
"Alhamdulillah..." saya bersyukur kepada Tuhan memudahkan dan melancarkan pertuturan kalam saya.
Kini saya bukan lagi bujang tapi sudah bergelar suami dan dia bergelar Puan Aida.

Biarlah wajah-wajah di bawah ini menceritakan segalanya....





















Ulasan

@nu@r berkata…
Tahniah... Selamat pengantin baru!!!... dah dapat tu jaga le elok2... hahahaha... apa pon semoga berbahagia ke anak cucu... anak ngah processs ker????.. hahahaha
MOHD RUSDI ABDULLAH berkata…
Tq222...moga apa yand didoakan tu, Allah kurniakan kepada engko terlebih dahulu...inya Allah...amin...
Proses Anak???...uik rahsia suami isteri tuuu...hehehehehe...
Tanpa Nama berkata…
Tahniah my pren...
MOHD RUSDI ABDULLAH berkata…
halamak...yang anonymous ni sapa pulak eik...??
Tanpa Nama berkata…
aku yg comey..asma'..hahaha!!!